maandag 18 november 2013

Bakken bakken bakken

Goedemorgen!
Vandaag niet meer bakken voor mezelf maar voor de mensen die besteld hebben :):)
Als het goed is gaat er vandaag iemand een cadeautje in zijn brievenbus vinden..... En als het niet goed is toch uiterlijk morgen....

Waarom?? Omdat ik zo blij wordt van al jullie reacties hier op facebook en via de mail maak ik eens in de zoveel tijd iemand "stiekem" blij met een heerlijke cake of browny oid.
Er zit geen regelmaat in....dus het "wat, wie, waar & wanneer" is altijd maar de vraag........

Ik hoop dat degene die mijn verrassing krijgt er erg blij mee is en het erg lekker vindt. Als ik goed in de bestelhistorie gekeken heb is het iets wat degene nog niet heeft besteld en geproefd 

En als het goed is worden er ook andere bestellingen vandaag al geleverd......

Fijne maandag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten