zondag 17 november 2013

Cacao blokjes met kokosnectar

Goedemiddag! 

Omdat ik in de weekenden niet voor de bestellingen kan bakken ben ik in het weekend vaak voor mezelf aan het bakken en koken. En zie hier het resultaat  Ik plaats de fotos apart 
Toch jammer hoor dat deze choco en energie blokjes en cupcakes niet per post verstuurd kunnen worden want het is echt onwijs lekker 
Nou ja dan vries ik het per stuk in en kan ik er zelf lekker lang van genieten.

Vrijdagmiddag werd ik goed verwend want ik heb van Marinka van EetPaleo (www.eetpaleo.nl) kokosnectar cadeau gekregen! Dit kende ik nog niet dus dit was een mooie inspiratiebron voor me.

In de cacao blokjes (foto hieronder) zit volgende in:
- rauwe cacao'
- ongebrande en ongezouten noten
- kokosolie
- kokosnectar
- amandelpast

Geen opmerkingen:

Een reactie posten