vrijdag 22 november 2013

Stien & Okke

Goedemorgen,

Jeetje is het gewoon alweer vrijdag...de tijd vliegt en de bestellingen vliegen ook de deur uit (figuurlijk dan he ;) ) Dank jullie wel!!!

Maar wat zag mijn oog nu net in ons gezellige plaatselijke krantje De Maasroute, in Waalwijk (jawel Waalwijk je weet wel dicht bij de Efteling, Piet Klerkx en uh ja ook RKC) is sinds gisteren een hele leuke mooie winkel rijker! Stien & Okke welteverstaan.
In een mooi nostalgisch pand in het centrum van Waalwijk. Ik ben nog niet zelf fysiek in de winkel geweest maar virtueel ziet het er mooi en heerlijk uit. Ik ga snel eens een kijkje nemen ik vermoed dat er ook voor mij en mijn mede "Paleoisten" het een en ander te vinden is. Ik zag olijflolie voorbij komen, ook verschillenden soorten thee, en noten noten noten noten noten....Ik weet nog niet of de noten ook ongebrand en ongezout zijn maar ik ga er gewoon van uit van wel...Ik heb het net eventjes nagevraagd.
Ik ben iniedersgeval blij met een winkel van deze strekking (eerlijke producten) in Waalwijk!

Stien & Okke namens Paleo2Go heel veel succes met jullie nieuwe winkel in hartje Waalwijk!

Fijne dag iedereen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten