vrijdag 22 november 2013

Bounty ??

Tussen de bakbedrijven voor Paleo2Go door van de week ook voor mezelf nog wat lekker gemaakt. Ik heb het niet allemaal in een keer op gegeten hor ik heb het braaf en heel veilig in de diepvries gestopt....

Maar jeetje wat is dit lekker zeg! Het doet me aan Bounty denken. maar goed heel betrouwbaar is deze informatie niet want ik heb al zeker in geen 20 jaar Bounty op en ik weet nog wel dat ik het echt vies vond (zacht uitgedrukt..) Maar goed ik vond het toch naar Bounty smaken maar dan erg lekker en erg gezond en erg makkelijk om te maken.
Volgens mij past het ook in de categorie Raw Food.

Even denken wat zit er ook alweer in want het was een probeersel.

-kokosolie met de kokossmaak (deze heb ik in de pan gesmolten)
-dadels
-chia zaad
-sesamzaad
-rauwe cacao
-raw cacao nibs
-kokosnectar
-klein beetje witte amandelpasta

allemaal door de blender. tot het een mooie smeuig geheel is.

Eventjes de kokosolie laten afkoelen zodat het een steviger mengsel is zodat je er balletjes oid van kunt draaien.

Tot slot heb ik er nog wat kokosrasp door gegaan voor uiteraard de heerlijk verrassende bounty smaak.

Vervolgens heb ik mijn fantasie de vrije loop gemaakt en een gekleurde sneeuwpop gemaakt die er eigenlijk een beetje engig uit ziet maar goed 

Ik vind het zoooooooooooo lekker en zo makkelijk te maken. 

Eet smakelijk!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten